Mervee5858 Merhaba , 19 haftalık hamileyim 3 gündür böyle kasıktada değil gibi sanki bacak üst eklem yerinde ağrı var gibi ayağa kalınca ağrıyor yürüdüğüm zaman geçiyor sürekli böyle başka kalkınca ağrı oluyor . Sanki spor yaparsın hamlarsın ağrın olur öyle .
serpilctn Mervee5858 normal canım kasik ağrıların bebek büyüyor ilk gebelikse rahim genişliyor çok normal beraberinde kanama leke tarzı bi durum yoksa korkma ha bide kasik agrilarin çok çok şiddetliyse mutlaka git doktora ama ara ara hafif bi şekilde girip çıkıyorsa normal
Mervee5858 serpilctn ilk gebeliğim kasık ağrısı gibi de değil bacak üst eklem yeri sanki spor yaparsın hamlarsın ağrın olur yA öyle ayağa ilk kalkınca yürüdükçe geçiyor . Sonra tekrar oturup kalkınca yine oluyor
Mervee5858 Asdas123 magnezyum kullanıyorum 10 gündür. İdrar tahlili yaptırdım enfeksiyon var ilaç kullandım .
Demirssmomm Mervee5858 her vücudun gebeliğe tepkisi farklıdır. Özellikle bacaklarınızda olan bu ağrının gebelikle hiç mi hiç alakası olmadığını düşünüyorum. Belki kalsiyum alımınızı arttırabilirsiniz, sürekli sabit ayakta kalıyorsanız bunu egzersize dönüştürmenizi yada sürekli yatıyorsanız yatmamanızı öneririm. Daha da artan ağrılarınız olursa doktorunuza danışarak belki magnezyum başlayabilirsiniz..
Asdas123 Mervee5858 bendede enfeksiyon çıkmıştı oyuzden çok ağrı çekmiştim ilaçları kullandım sonrasında tekrar tahlil yaptırdım çok şükür şimdi rahatım ağrı tatbiki oluyo ama ağlatıcak şiddette değil tekrardan tahlil yaptırmanızı tavsiye ederim belki geçmemiş olabilir