Blblanne 9+5 den selamlar. Hamileliğiniz nasil geciyor guzel annelerim. Cinsiyett merakii sardimii sizleride ben cok merak ediyorum. Rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin yavrucaklarimizi😇
Minagezer Blblanne Merhaba ❤️ Bizde 8+2 yiz ne kadar sağlıklı olsun da desekte bende aşırı merak ediyorum ama daha beklememiz gerekecek 🙈🥰
A-y-s-e-g-u-l Blblanne 8+4 den merhaba 🥰bol bulantılı geçiyor Malesef 😢🤢 sağlıklı olsunda hiç önemli değil cinsiyeti 🥰
Mouradi Blblanne Bizde 9 hafta olduk 🥰 cinsiyeti çok merak ediyorum, düşük riskim var diye bol uzanmalı geçiyor bende 🥺
tiniminihanim_ Blblanne bende 5+2 keseyi görürüm inşallah diye umutla beklenmekte🧿 Belirtim de yok korkmuyor değilim, kasık karın ağrısı arada 🌸
Blblanne A-y-s-e-g-u-l aynen oyle saglikli olsun ne olursa olsun cinsiyeti. Benimde oyle cok bulantim.var 😒 yemek kokusuna dayanamiyorum😷
Elif_Erdem Bende 7 haftalık hamileyim iki gündür kasık ağrılarım gitti halsizlik uyku hali var onun haricinde hamileliğe dair bir belirtim yok kasık ağrım da geçince açaba birşey mi oldu diye içim içimi yiyor 🥺
Blblanne Elif_Erdem gonlumuzu ferah tutalim. Benim hala devam ediyor kasik agrim korkmuyor degilim. Rabbime emanet.
Dilayy 9+4 iştahsızlık bazı seylerden tiksinme halsizlik var bndede ikinci gebeliğim bir oglum var cinsiyeti cok merak ediyorum bende
Blblanne Dilayy ayy ayniyiz ya. Istahsizlik tiksinme agri halsizlik. Benimde ikinci gebeligim oglusum var.
Ayyyyse 8+2 deyiz benimde ikinci gebeliğim bir oğlum var sağ Salim tamamlayalım inşallah hamileliği 🙏🏻