Nuraykk bende sezeryan olacağım 22 Şubatta 35 haftadayım suana kadar istemedi zaten istemıyorjm bakılmasını da normal doğuma gireceklere bakıyorlar sezeryan olacaklara bakıldığını sanmıyorum diyelim sancın var nst çıktı veya kanama su geldı o zaman zorunlu bakarlar gününüz gelmediyse