Anne88 Kızlar korkuyorum kan geldi orta derecede progeston da kullanıyordum şimdi acile gidicem nolur dua edin bişey olmasjn😭😭
Duygusalanne Anne88 benim 9 ay boyunca kanamam olmuştu bir şey olmadı çok şükür korkutmayin kendinizi bir şey olmaz inşallah🌸
Cemoss46 Anne88 bende 6+1 bugün kanamam oldu progestan fitil kullanıyordum şimdide iğnesini yaptıracağım çok şükür kalp atışını duydum bugün korkudan aklımı yitirecektim
RefBrs Anne88 üzmeyin kendinizi progestan fitil olarak daha çok işe yarıyor. Bende çok lekelenme yaşadım moral bozmayın hepsi geçici inşallah en kısa sürede iyileşirsiniz 🌸
tiniminihanim_ Anne88 geçmiş olsun cnm umarım birsey yoktur. Maşallah 5 buçuk haftalık duydunuz sanırım kalbini😊🌸🤲
Anne88 tiniminihanim_ Cok şükür kardeşim duyduk aynen beş buçuk haftalik alttan duyuldu tabi ben duymadım da gösterdi attigi kalbi😊