Annelikooneko Esraa1453 5 haftalıkken Covid olmuştum . 1 doz asim var . Ve şuan ağrıdan ateşten geberiyorum test verdim yarin çıkacak . 26+5iz şuan . Ama çok fenayım insAllah kısa sürede atlatirim . 2.5 yaşında oğlum var ve ben yerimden kalkamıyorum 😔
SevimnurBaaran tgc-clk aşırı vücut ağrısı vardı atesim yoktu ama sıtma tutuyordu halsizlik falan vardı ama şu an grip gibi geçiyor çok şükür bu belirtiler sadece 1 gün sürdü
Payan Bern0202 vitaminlerinizi alın,çok sağlıklı beslenin dinlenin başka bir şey yapamıyorsunuz bir de hareketsiz kalmayın