bbnngg Annelik çok değişikmiş. Çok şükür sağlıklı bi hamilelik geçiriyorum ama burda bazı başlıkları görünce ister istemez aklıma olumsuz şeyler geliyo. Bir tek böyle olan ben miyim? Umarım hepimiz sağlıkla ve hayırlısıyla kavuşuruz bebişlerimize 🤲
Dlr48 bbnngg yanlız degılsın merak etme bende en ugak bısıde pimpirik seneryolar hersey bizler için fakata annelik endişelikmiş ben bunu anladım hıc bıtmeyen korkular endişeler ben artık okumadan bakmadan gecıyorum
bbnngg Dlr48 ben de okumadan geçmek istiyorum ama yine de bazen kendimi o başlığa girmiş okurken buluyorum. Evet annelik gerçekten rahime düştükten sonra başlayıp ömür boyu devam edecek bi endişelilik hali sanırım.