semakulekci busrayz Bende özele gidiyorum canım zamlardan önce ücretliydi şimdi muayene ücretine zam geldiğinden beri nst den para almıyorlar benden hastaneye göre değişiyor sanırım 🤷🏻♀️
Ebruub busrayz aaa çok şaşırdım ilk gebelıgımde de özel hastaneye gıdıyodum nts ücretli degıldı sımdıde aynı hastanedeyım NST ücreti yok böyle sacmalık olurmu resmen sömürüyolar yaa
Lulikli busrayz ben özel hastahaneye gidiyorum indirimli 27 lira ödiyorum. Nst de en erken 30dan sonra başlıyor doktorlar kimi doktor 34 kimi doktor 37de başlıyormuş
busrayz semakulekci kaçıncı hafta nst ye bağlandın canım birde ne oluyor o ben henüz 27 hiç bağlanmadım 🐣😌
semakulekci busrayz 34 de bağladı doktor canım ama kimisi 32 dede bağlabiliyor. Bebeğin, senin kalp atışlarına kasılmasına sancısına bakıyorlar benim hissetmediğim ama onun hissettiği hafif sancım çıktı gittiğimde 🥲 çok ince bir cihaz yani
semakulekci Defnemmmmmm Değişiyor sanırım yerine dokttoruna göre anlayamadım bende 🤷🏻♀️ almaması lazım aslında
Mimik Ozle hastanede 35 tl ödüyorum… Ama muayenesiz sadece nst ye girdigimde 60 ödüyorum… busrayz Yeni yil girmeden once normal, 3.000 zorunlu sezeryan 3.500… Zamli halleri +500tl.
aysegul8 busrayz Bende özele gidiyorum Nstye ayrıca 40 lira vermiştim zamlardan önce şimdi ne kadar oldu bilmiyorum salı günü giricem tekrar öğrenicez bakalım 😏
Prenseslerin_Annesi01 busrayz bende özele gidiyorum sadece muayene ücreti ödüyorum 180 nstye ücretsiz girdim ilk defa duyuyorum ücretli oldugunu