Kızlar merhabaaa 🌸 Şuan 8 haftalığım düzenli takip için ise haftaya cumartesi doktora gideceğim doktora da soracağım fakat ikili testler biraz fazla bu yüzden Zeynep Kamil hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum ama hiç randevusu yok. Bu konuda tecrübesi olan ve önerebileceğiniz doktor var mı 🐣