dugmeannesi An itibariyle 40 günüm.kaldi bebiş doğdu butonu da gelmiş aşırı duygusal bir top oldum şuan 🙊💕😍😍bu arada mide yanması yatınca kalkamama kalkınca yatamama ve uykusuz geceler gecirmekdeyim . Varmı aynı durumda olan 💕
Elmasyusufum3 dugmeannesi ben şuan seninle aynı durumdayım migde yanması Bi felaket zaten uyku problemini hiç söylemek bile istemiyorum ha birde gece surekli aç uyanmak yoruldugumu hissediyorum artık benim 25 günüm kaldı ama zaman geçmek bilmiyor hayırlısıyla kavuşuruz insallah bebislerimize
nisaninannesi2 dugmeannesi 9 günüm kaldı, gece tuvalete kamp kursam yeridir. Mide yanması için doktor bir ilaç verdi hap, şükürler olsun 4 gündür yanma sıfır🙏Bacaklarım ve çatım çok ağrıyor.
Elifkrblt dugmeannesi bende 37 haftalığım uyuyamıyorum sürekli bişeyler yiyorum ve şuan tatlı krizim tuttu sufle yaptım😂ve çocuk çok toplanıyor hiç yerinde durmuyor
Sakileyt 38 haftdym aynen uyuyamıyorum halsizim midem yanıyor yürüyünce kasıklarım agrıyo zor valla yaaa…
dugmeannesi Sakileyt of o mide ağrısı bendede var gavingson içiyorum ama nafile şuan 🙊bide gece uykudan lavoboya kalktığımda bacak aram aşırı derece de ağrıyor 😒sağlıklı gelsin inşallah bebislerimiz💕
dugmeannesi semakulekci oy hayırlı gelsin balım bebislerimiz 💕gece uykudan kalktığında tuvalete filan gitmeye bacak Arasi ağrın da varmı deli gibi ağrıyor
semakulekci dugmeannesi Amin kuzummm Kasık ağrılarını mı diyorsun off deli gibi hemde soldan sağa sağdan sola dönerken dehşet acıyor 😣 32. haftamda söylemiştim doktora baş aşağı döndüğü için dedi bana hala da baş aşağı bekliyor sıpa 🥲
dugmeannesi semakulekci benimki en başından beri hep başı asagidaydi hıçkırıklarindan filan bende anlıyordum ama gece uyandığımda ayağa kalkıyorsun ya hani sanki bacak arasindaki kemikler kirilcak gibi agriyo artık açılma mi oluyor aceba diye korkuyorum 😒gerçi vücut kendini hazırlıyor diyolar
semakulekci dugmeannesi Yok kuzum bende de aynı durum var kalkarken dönerken bazen yürürken bile doktor baş aşağı döndükleri için ağrıdığını acıdığını söyledi baskı yapıyormuş, açılmadan değildir erken daha aman dur 🤭
Havvaa77 Tuvalete gidiyorum geliyorum oturuyorum tekrar ayağa kalkıyorum adım atıyorum çişim geliyor ooofff son 40 günn 😃🙏
dugmeannesi Havvaa77 aynıyız vallahi 😁😁sanki bebek mesaneyi eliyle tutup sıkıyor bir damla olsun o orda kalmayacak illa tuvalete gidiyoz 😁😁
dugmeannesi nisaninannesi2 ayy Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bir avazda kurtarsın rabbim sagliklica alın kucağınıza 💕💕her an gelebilir bebiş ben heycanlaniyorum günü az kalanlara 💕💕
nisaninannesi2 dugmeannesi Aminn inşallah☺️ Saat 12 yi geçmiş şimdi farkettim, 8 gün kalmış🥰 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bu dertleride tatlı bir anı olarak hatırlayacağız🙏
dugmeannesi nisaninannesi2 amiiin amin cumlemizinkini inşallah 💕💕ağrısına sizisina razıyız tek sagliklica dogsunlar da 💕💕en güzel hatıraları olacak o ağrı sızı lar 💕
dugmeannesi Husneeeeee sagliklica gelsin inşallah minnoş bebek 💕💕 sağ sağlim kucaginiza Almayı nasip etsin rabbim💕
dugmeannesi Elifkrblt kizz hiç üşenmemis de 😁ay ben usendigimden çise bile gitmek istemiyorum 😁 afiyet olsun şifa olsun bebise inşallah 💕💕uykusuzluk genel sorunumuz oldu Allah bizi doğum sonrası uykusuz gecelere hazırlıyor sanırım💕😁😁😁
SumsavMah Kızlar 35 dicem kalcalarim bacaklarım agriyo uyuşuyor ya resmen adım atmaya takatim yok sizlerde varmi erken gibi geliyor bana erken dogumdan korkuyorum açıkçası doktora gitsemmi acaba
dugmeannesi SumsavMah Bende gece çise kalktığımda çok fazla bacak ağrısı kalça ağrısı çekiyorum hatta bazen uyuşuyor normal heralde bacım bilemedim ki gene de doktoruna sor gidince bakalım muhtemelen nst ye baglarlar sancı varmı bakarlar 💕🙏vaktinde gününde sagliklica gelsinler inşallah 💕
Elifkrblt dugmeannesi ay valla insanın canı isteyince zorda olsa kalkıp yapıyor valla sağlıklar bebeklerimizi kucağımıza alalım daha bu uykusuzluk ne ki bide Doğumdan sonra görücez günümüzü🥰😂