Elfvli Kubrailkan doğum öncesi testlerim 950 tl tutunca sevgili doktorumun nst den ucret almayın dediğini öğrendim 🤭 bakalim haftaya yine gideceğim kaç tl olmuş.
Zeyzeyp Kubrailkan geçen sene özelde doğum yapmıştım canm hatırladığıma göre nst ücreti 15 TL bi ücreti vardı özel aritmi hastanesindeydi tbi şuan kaç olmuştur bilgim yok ama çok fazla bi miktarı yoktu yni
em1nece Kubrailkan ben çekirge doruka gidiyorum 75 tl bir tanesi ücretli diğeri ücretsiz dediler. 32. Haftada girmeye başladım 2 haftada bir çekicez dedi 34 oldum gitcem tekrar.
Meryemce92 Kubrailkan Bursada değilim ama bende özele gidiyorum her hafta 20 tl nst ücreti veriyorum çok saçmaladılar iyice 🤦♀️
Edaa2021 Ben özel muayenehaneye gidiyorum , orda nst ye ücret alınıyor mu bilmiyorum , sadece muayene ücreti ödüyorum diye biliyorum ama eminde olamadım siz böyle başlık açınca 😌
Elfvli Kubrailkan ayyy ne bileyim test kagidini kumpir menüsü seçer gibi doldurdu 🤭 kan pihtilasmasindan tut seker guatr kolesterol herseyi yaptı.
Demirssmomm Devlet hastanelerine gidip nst isteyebiliriz… en kötüsü akşam saatlerinde acile gidip rica bile edilebilir diye düşünüyorum, çekmezlerse ağrım var evim buraya yakın bi sıkıntı olursa kendi dr gidicem dersiniz.. son haftalarda nst daha sık istiycekler çünkü