eceturan Btl2652 bugun girdim bende. Gorer girmez sancim basladi. Hayir olsun suana kadar hc ama hic sanci hissetmedim.
Btl2652 eceturan Benımkı 32 haftadan beri var Cnm arada kramp falanda gireblır cok normalmiş doktorum oyle dedı ben sancı saniyordum nst de hiç sancım cıkmadı yalancı sancılar mış 😊
eceturan Btl2652 aynen bende oyle dusundum zaten. Yalanci kasilmalar sancilar. Bende nst ye gircm bakalim.