DilanAlkan canım 2 oğlan doğurdum ellerinden öper şuan 3. Oğlana hamıleyım. Yanı kız bebeler nasl blmyrm ama erkek bebeler fena bacak agrısı, karın agrısı, ayak agrısı, ya ı ne ararsan var. Erkek bebenım kemıklerı daha sert oldugu ıcın bıraz daha farklı oluyor hele dogumda 🙈😬 ebemi ağlatttılar resmen bakalım bu nasıl olucak. Vitamin kullanıyor musun. Magnezyum kalsiyum falan balık yağı