İyi günler arkadaşlar konunun üzerinden ebeyi zaman geçmiş bnm ilk cocugumda kasik çektirme ile olmuştu ikinci çocuğum için kasik çektirerecek birimi arıyorum tüp.bebek yaptırdım ama yine olmadı ilk kaşığımi çeken kadın yaşlandığı için yapmıyorum dedi yardımcı olacak arkadaş olursa çok mutlu olurum