minikmucizemmmmmm Kızlar ayaklarım sürekli buz gibi ya çorap üstüne patik onun üstüne ev botu giyiyorum bütün gün. gece yatarken çıkarıyom demir gibi gram ısınmıyo🥶 netten araştırdım sebepler bana çok uzak😂 var mı benim gibi olan
maviananas minikmucizemmmmmm benimde ara ara oluyor ısınamama etrafımdakiler hep kansızlıktandır pekmez iç diyorlar 🤦♀️
Nehir-Poyraz minikmucizemmmmmm benimde öyle petekte ayakları bi güzel ısıt çoraplarıda öyle sonra giy çorapları sonra onun üstüne eskilerin örgü çorapları oluyo ya onu giy bak nasıl ısınıyo 😁
minikmucizemmmmmm maviananas ya kanım yüksek aslında ama anlamıyorum ayaklarım çıplakken ısınıyo çorapla soğuyo
minikmucizemmmmmm Nehir-Poyraz valla örgü patik giyiyorum inan ama ısınmıyo küçüklükten beri annem çorapsız gezme der şimdi giydiğim halde buz gibi 😂
minikmucizemmmmmm NurGulmek yatağın içine üç tane sıcak su torbası atıyorum anca ısınıyo 😂 çıplakken sıcak ama çorap vs giyince soğuyo değişik valla ısınmayıncada karnım ağrıyo hep afedersin gaz sorunu çıkıyo🤣🤣
Nehir-Poyraz minikmucizemmmmmm ben bazen fönle çorabı ısıtıp giyiyorum ayaklarını ve çorabı ıısıtıp giymeyi dene. Benimde ayaklarım soğuk olmazdı hamile kaldığımdan beri buz gibi paçalarıda çorabın içine sokuyorum 🤣🤣🤣