Ilaydaile ben de 9+4 ün şu anda öncelikle sağlıkla gelsin bebişlerimiz😍 en yakın arkadaşım 4.aydan sonra karın büyümeye başlamadan yani, başlamıştı kullanmaya. Sabahları has hindistancevizi yağı akşamları lierac kullanmış çok etkili olduğunu söyledi. Ben de öyle kullanacağım. Bazı arkadaşlar geç bile kalmışsın demişler geç olduğunu düşünmüyorum ben