Kızlar dün sabahtan beri üşütmüşüm öksürük, boğaz ağrısı çekiyordum bu durum gece acayip derecede vücut ağrısına döndü hiç uyuyamadım belimin bacaklarımın ağrısından. Sabah uyandığımda da vücudum çok kırgındı öksürük falan hiç birşey kalmadı ama hala vücudum ağrıyor özelliklede belim bacaklarım ve kasıklarım. Umarım sadece üşüttüğüm için vücuduma vurmuştur çünkü iyiydim. Öyledir dimi sizce de lütfen fikrinizi sunun 🙁 Bu arada üçbuçuk aylık hamileyim