Mrv135 valla benimde beyazim cok kötü gozukuyo calisan anneyim is arkadaslarim asiri tepki gosteriyor ama onlar umrumda degil en buyuk destekcim ailem ve esim onlarin sayesinde digerlerini cok tinlamiyorum hem boyaya verecegim parayi alis verise ayirip kendimi bi nebze rahatlatiyorum sapka takiyorum cikari cikarken bandana felan idare edicem cocugumun sagligi benim estetigimden daha onemli deyip isteklerimi arka plana atiyorum 4 ayim kaldi o zamana kadar bu kafayla giderim insallah :)