Ceren3422 Kızlar 37+5 haftalık hamileyim doktor haftaya 8 9 şubat gün verdi sezaryen için ama normal doğum sancım gelse dahi sezeryan yaparmı ?
LawyerEce Ceren3422 Planlı olarak sezaryan onayladıysanız sezaryan olursunuz. Eğer sancın erken gelirse -normal doğum sancısı- erken doğuma alınırsın.
Elika0 Ceren3422 sen normal doğum istemezsen sezeryan yapar canım. Çok fazla açılman olursa normal doğum yapmak isteyebilir suyun gelir sancın gelirse hemen ara direk sezeryana alırlar.
LawyerEce Ceren3422 Hayır sezaryan. Kimse sizin izniniz olmadan onayınızı değiştiremiyor. Erken sezaryana alınırsınız.