Hapyymami bulantı kişiden kişiye değişir ilaçla alakalı olmayabilir gebelikle alakalı da yaşıyor olabilirsiniz. İlacı bir kaç gün bırakıp bakın ama decavit çok güzel bir ilaç bir sürü vitamin vemineral var içerisinde. Sadece Folik asit yok yani. Doktorunuz değerleriniz düşükse vermiş olabilir ama mide bulantınız yan etkisi değilse kullanın bence 2-3 ay. 2.trimestr da bırakıp son trimestrda devam edebilirsiniz. Tabi ki mutlaka doktorunuzla konuşarak ☺️