Ezgiduru ay çok korkuyorum bende yaaa 😄😄😄😄 13 ve 16 haftada erkek dediler 22 haftalık oldum o zamandan beri daha gitmedim ama kendimi çok alıştırdım doktor yüzde yüz dedi, ismini bulduk ismini söyleyip seviyorum onu , doktor kız dese büyük şok yaşarım herhalde 😄 ama yengemin doğuma kadar erkek demişler doğduktan sonra kız bebekmiş 😄😄😄😁😁😁