Bikucukk Kızlar merhabalar 17. haftadayız özellikle akşamları göbek deliğimde sancı oluyor normal midir cevap verirseniz sevinirim
gamzeli27 Bikucukk Canım bende 15+3 günlük hamileyim doktorum süreklilik arzetmezse ve kanama vs şeklinde bir sorun olmazsa sorun yok dedi aynı şeyi yaşadım. Bir anda oluyor çok gazla sancı giriyor özellikle tuvalete sıkıştığım zaman oluyor onu farkettim 🤭
Melek1111 Benimde oluyor göbek büyüdükçe göbek deliği de yavaş yavaş gerginleşip hassaslaşıyor dokununca acıyor benimde
Aleyyo-09 Canım bende 23 haftalık hamileyim bazen böyle bağırasım bile geliyor sızlamasından rahim büyüdükçe karın genişledikçe göbek hassasiyeti oluyormuş korkma hiç