Annetaze canım çok normal bir durum, hamileliğin başında ve sonunda kabızlık çok normal ve gazda hamileliğin başında hep olur, kabızlık için bol sıvı tüket ve günde 2 yemek kaşığı zeytinyağı iç, kabızlığın geçerse gazda geçecektir, ki zaten gaz ilk haftalarda olur ve geçer