Akduman41 Kızlar covid değilim test yaptrdim. 30 haftalık hamileyim çok şiddetli öksürüğüm var . Ne yapsam geçmiyor. Önerilerinizi bekliyorummm
Hcrklk123 Akduman41 canım kekik çayı içebilirsin içine bal koy.Ben dr ma sordum içebilirsin dedi bişey olmuyor.Abartmadan bir fincan içebilirsin.Birde pekmezin içine karabiber koy kaynat çok az.Ilıyınca onuda iç bu ikisini hergün içebilirsin.Çok geçmiş olsun bu arad
hilalmevsim_3467 Akduman41 1-2 yemek kaşığı pekmezin içine yarım çay kaşığı zencefil tozu ile 5-6 damla limon sıkıp tüket canım… Sabahları aç karnına yap bunu ben 1 hafta düzenli yaptım ve geçti… Allah şifa versin inşallah
betllyanar- Akduman41 benımde gecmeyen öksürügüm vardı sogan doğra iri pıyazlık içine bal dök sabaha kadar beklet suyunu 1 corba kasıgı iç sabah öğle aksam etkisini görüceksin benı 1 günde düzeltti şükürler olsun
Annesinindatlusu Akduman41 geçmiş olsun benimde öksürüğüm var 33.haftamdayım çam kozalağı pekmezi tüketiyorum tavsiye ederim cok iyi geliyor
ada58 ben de covitim şuan , geçmeyen öksürüğe anında bal ve az miktarda toz zencefil karıştırıp yedim geçti, ayrıca organik pekmez ve elma sirkesi içiyorum boğaz ağrısı, gıcık ve öksürüğümü kısa sürede kesti
Tgclvnt Akduman41 Pancar pekmezi iç canım ve tuzlu su ile gargara yap boğazına. Kemik suyu çorbası iç. Geçmiş olsun 🙏🏻
mervemrv8 Canım taze elma çayı yap sıcak şekilde tüket bebeğe de faydalı bağışıklık sistemine de öksürüğe de birebir