Merhaba kızlar, 1 sene önce düşük yaşadım 5 haftalık kendisi düştü. 1 Haftadır falan gebeligimi yeni öğrendim. Şuan 5+1 ama içimde bazen rahat bazen de içimi kemiren hisler var. Belki ben tek değildir diyorum, bazen sevincimi bile yaşayamadığımı hissediyorum. Betalara falan takili kalıyorum. Birseyle ugrasayim diyorum yine korkular sarıyor. Sizler 2.gebelik sağlıklı mıydı?