zehraduman Momomia benim 1 çıkmıştı değerim😂 3 haftadır kullanıyorum tadı ne kadar iğrenç olsa da bebiş için
gldn065807 Momomia benim bir ara 6 ya kadar düşmüştü damla olarak değilde şeffaf hap olarak kullaniyorum 25 çıkmıştı şimdi yine 16 düşmüş tekrar kullanmaya başladım
Momomia zehraduman damla şeklinde mi kullanıyosunuz eğer öyleyse ben geçmişte kullandım sade içemiyodum onu mutlaka yoğurda çorbaya falan katıyodum 😅
Hermoniegranger D vitamini süt ve süt ürünleriyle birlikte alınmaz. Vitamini aldıktan 1 saat sonrasına kadar da bu ürünler tüketilmez. Suya veya ekmeğe damlatıp alın.