Eylulgunes44 çocuğun yediği helaaal giydiği haram derler. İsimli olması şart değilse gidip kendiniz dokunarak alın derim. Hem 200 300 vermenize gerek kalmaz, hemde artan para ile ekstra farklı kıyafet yada ürününü alabilirsiniz. Benim bebeğim şekerden dolayı biraz kilolu doğacak diye almaya korktum ama pazarda gördüğüm 105 tl idi ve açıp kumaşına dokunmama izin verdiler. Benim mesleğimde tekstil olduğu için anlayabildim kalitesini ama alamadım kilo ne olacak belli değil diye. Bazı uygulamaların sitelerinde isimli hastane çıkışları var. Memnun kalmadığınızda yada dedikleri gibi çıkmadığında iade hakkınada sahipsiniz ayrıca.