Bugün tam 8 haftalık oldu bebeğim ve yemek yerken karnıma ağrı girdi adet ağrısı gibi sonra kanamam oldu baya hemen hastaneye gittik. Bebekte bişey yok kalp atışı da iyiydi ama rahim içi kanamam varmış. Progesteron fitil ve iğne verdi doktorum düşük tehlikesi de devam ediyor daha önce kimse böyle bişey yaşadı mı baya korkuyorum bu ikinci hamileliğim 2 yaşında bı oğlum var onda hiç böyle bişey olmadı