Ben suyum geldikten sonra hastaneye gittim daha sancım yoktu doktor eve göndermedi annemi aradım suya koysun diye niyet etti dualarını okudu bne kalpten inanıyordum faydası olacağına ve bence oldu 9 da sancılarım başladı 15:44 doğum oldu 5 cm den 10 cm e 15 dk ka da açılma oldu epiduralden sonra sancılarım da o kadar ağır değildi ne ağladım ne bağırdım ne sinirlendim tavsiye ederim herkese