cennetomrummm21 Bir Hafta Önce Normal Doqum Yaptım Ve Dikişlerim Açılmış Doktorum İlaç Yazdı Kapanir Dedi Ama Daha Kötü Oldu Bu Durumda Ne Yapmam Lazim Başka Bir Doktora Görüneyim Mi Tekrar Dikme İhtimali Var Mı Coqq Kötü Durumdayım 🙏🙏
Seldaapk cennetomrummm21 başka bir doktora daha görünün mutlaka sonrasında enfeksiyon oluyor çünkü krem vs.vermedi mi ?
gldn065807 cennetomrummm21 benimde açılma olmuştu tekrar dikiş atamam dedi kendi kendi kapandı senin kötü ise başka doktora görün canım
cennetomrummm21 gldn065807 Geçmiş Olsun Cnm Evet Yaa Coqq Kötü Olmuş Eşim Doqu Görevinde Pazartesi İzine Çıkacak Gelsin Oo Zaman Gideyim Bari