Hanımlar iyi akşamlar. Benim bu hafta başlayan mide bulantım var. Aranızda bunu yaşayan ve herhangi bir teşhis alan var mı acaba?
(Normalde 14. Haftaya kadar olmuştu ve bitmişti. Bu hafta tekrar başladı, o zamanki gibi değil ama hayat kalitemi düşürdü diyebilirim. )