gulcanozdemir67 diyetle değerleriniz düzelmiş.İstenen seviyede korkmayın.Bu süreç sizin elinizde çok dikkat edin yemek ve ara öğünlere asla kaçamak yapmayın.Ben de sizin gübiydim.yemeklerin arkasındanda 15 dk yürüyordum fırsat buldukca öyle 30. Haftaya geldim.Ama sonra bebek hızlı büyüyünce hiç fayda etmedi.Ekmeği çıkardılar listeden bu seferde açlıktan şekerim çıktı.33, haftaya geldim değerlerim yüksekti dr.İnsülin başladı.Her hafta gidiyorum dozu yükseliyor tabi ama bebeğim üç hafta önden gidiyor.Şimdiede inşlh son iki haftam kaldı doğuma hayırlısı bakalım şeker den sonra bayağı bi bunaldım ama geçiyor stres yapmayın.Aslında baştan bi insan stres yapıyorda sonra alışıyorsun.Bol su iç salatasız hiç öğünün olmasın.Birde bazen ben çok acıkıyorum yatarken o zaman tarçınlı yoğurt yiyorum böyle geçti benim şeker sürecim Rabbimsana da kolay versin ☺️