Papatyalibebis asla öyle bir şeyden bahsetmedim , herkesin kendi kararı herkes dilediğini yapabilir her konuda, kimseye ahkam kesme hakkım yok ne haddime böbürlenmek. Ben sadece bu postun hiçbir amacı olmadığını anlatmaya çalıştım. Merak edilen şey diye bir şey yok ki bu konuda. Sigara içiyorsanız içersiniz. Bırakmak istiyorsanız kimi kendi çat diye bırakabilir kimisi tiksinir birden kimisi destek alabilir bu konuda kurumlar var başarılı olan arkadaşlarım da var bırakılabilir bir şey bu. Bağımlılığı çok iyi biliyorum da burda merak edilen o şeyi asla bilmiyorum anlamıyorum yani bu kafaları.