Cansuturk Gebeligim yeni ama kanamam var dün kese muaynesi oldu rahmin tepe nomtasında kese kanama gorunmuyor ama düşük tehlikesi dedi doktor. Progestan hersey kullanıyorum boyle yasayan ama bebege bısey olmayan varmı nolur bıseyşer yazın
mervesglm Cansuturk bol bol uzanman lazım. Aşırı kanama yoksa yerleşme kanaması demişti bana doktorum. Bana da riskli dedi ve yattım hep. Dinlen mutlaka kaldırma hiçbişey. Bitkisel çay içme yeşil çay vs. İnşallah sağlığınıza kavuşursunuz hayırlısı ile.
Nursezer37 Çok geçmiş olsun benimde öyleydi hamileyim dediğim halde kanamam vardı agrım yok diye ilgilenmediler eve yolladılar beni sabah 11 de kanamam başladı akşam 7de düşürdüm hakkımı helal etmiyorum güzel ilgilenen doktora git
Cansuturk Nursezer37 allah korusun ben kendi dr la irtibattayım ama burada da sorma istedim cok gecmiş olsun. Allah yasatmasın kimseye. .
Nursezer37 Cansuturk amin inşallah şimdi ikinci bebeğime hamileyim kızım oluyor allahım olmayan herkese nasip etsin inşallah
mervesglm Cansuturk canım Allah ömür vermişse geliyor. Riskli dediler ben 30 haftalık oldum şimdi. O yüzden tevekküle bırak doktorun dediklerine uy. Asla netleşmeden misafir kabul etme. Ben 30 haftalığım doğmadan ağır tencere çaydanlık bile kaldırmıyorum hala. Eşimde o konuda destek oluyor sağolsun. Sen gerekeni yap kalanı Allah’tandır diyelim. İnşallah hayırlı haberlerinide alırız 🤗
Cansuturk mervesglm suan bıle ezanda dualar ettim allahım saglıkla bize bagıslasın evladımızı insallah yarabbim 🙏🏻
Beyzacihangir İki gün önce kanamam geldi benimde. Bebeğe baktı doktor kalp atışı ve durumunda problem yok . Progestan iğne ve hap verdi WC dışında hic kalkmadım iyiyim su an kanama durdu