kayraninannesii Kızlar bugüne kadar kola gazoz asitli içecek hiç içmedim ama resmen deli gibi canım gazoz istiyor hiç içen var mı? Eğer canınızı çektirdiysem özür dilerim 😟
Babydream kayraninannesii 19 haftalığım yemeklerin yanına hep kola içiyorum doktorum içme dedi ama çok seviyorum napim aklımda kalcağına midemde kalsın diyorum😂
Gulsam kayraninannesii sade su kesinlikle icmem sürekli asitli icerim. Soda olsun cola olsun gazoz hele😍😍😍 birinci hamilemigimdede böyleydi simdide böyle. 3.5 yasinda kizim var cok sakin bi bebekti insallah simdikide öyle olur🤲 bence kilodan baska bi zarari yok. Tabiki cola falan abartmamak lazim kofein var cünkü icinde
Babydream kayraninannesii ahh kuzum hamilesin yani bir yudumdan bişey olmaz tabikide bebişin canı istemiş üzme annesi bir yudum içiver 🙈
Babydream Aynur47 evet çok tüketiyorum yani bende istemezdim içmek ama hep canım istiyor cazip geliyor bana bende kendimi tutamadığım için içiyorum 🤭 ama tabikide az içmekte yarar var nefsini körlücek kadar 🥰
hilalmevsim_3467 kayraninannesii İç canım benimde canım çekti geçen hele bitane çok sevdiğim var ondan alıp içtim valla… İsim vermiyim şimdi 😊 Koladan tiksinmştim ondan içmiyorum
butterfly4 @kayraninannesii iç canım neden o kadar kendini sıktın ki, zaten tadını alıp içince sürekli içmek istemezsin isteğin geçer gider
Smyye1B kayraninannesii Ay sorma bende kola içmek çok istiyorum ama zararlı olduğunu içmemem gerektiğini söylüyorlar zor tutuyorum kendimi. Eşim içerken yalvarıyorum Bi yudum ver diye🤭🤤
Elika0 Smyye1B kız niye bu kadar kendini kasıyorsun birşey olmaz ☺️ Millet sigaraiçiyo alkol içiyo tabi ki çok içme ama canın çektiği zaman iç birşey olmaz
Deletedmom2265 kayraninannesii Uludağ frutti meyveli soda deneyebilirsin çok canım çekerse mandalina veya armutlusunu içiyorum
Smyye1B Elika0 Annem bebeğin gazlı olur içme diyo eşimde bebek erir diyip vermiyor 😅 ben istesemde içemiyorum 😅
Elika0 Smyye1B şimdi içeceğin gazoz ya da kola kaç ay bekleyecek de bebeğini gazlı yapacak 😂 son hafta içmezsin olur biter 😂😂
Passion_ kayraninannesii ben kolayı kafein miktarına göre ayarlayıp içiyorum Fanta gazoz bunları da normal olarak içiyorum ama asitli olunca biraz şişlik ve rahatısıxlık yapıyor