Halime0638 İşte bende erken doğuranları görünce öyle oluyorum 😂 Ondan diyorum bu haftalarda demeyin bari diye 😁Allahtan hayırlısıı isteyelim,erken doğup Allah korusun bişey olucagına küvezde duracgına yine benim kanımla beslensin içerde dursun.Ha şunada inanmıyorum kız erken gelir oğlan gün çalar,benim kızım resmsn gün çaldı 43 haftalık doğdu ,oğlan da çalsa 45 olur heralde 😂 Şuan oğlna gebeyim 34 haftalık 38-39-40 ta gelse güzel olur 😬😌