EsraHuzeyfeFurkan 29 haftalik gebeyim omicron oldum. Neler yapabilirim? Burun tikanikligi,bogaz agrisi var sadece.
Muberenay_25 EsraHuzeyfeFurkan canım test mi verdinde omicron dediler bende burun tıkanıklıgı var bogaz agrısı yok grip yani adı omicron olmuş ben iki ay öncede oldum gittim test verdim negatifti sonucum insanların kafasını karıştırıyorlar gripken yaşadımız şeyler bol bol su için rabbim korusun hepimizi inşallah