Dansedenwu 22+1 hamileyim.Bi kaç kere sanki karnımın içi yırtılıyormuş gibi hissettim.Ani bi yırtılma hissi.Acı ağrı falan yok.Çatlak oluştuğu an hissedebilir miyiz ki ? Hiç böyle hisseden oldu mu ?
Zehra9616 Dansedenwu dis karin catlagi kasinirsa hissedersin kasirsan o sekilde cnm ama nemlendir cok cok9 ic herkeste olmaz yani bilemedim
Dansedenwu Zehra9616 Dış kaşınmaya başladı zaten olabildiğince nemlendiriyorum ama sanki içte gibi hissediyorum.İlk gebeliğim hiç bilemiyorum o yüzden