Fatma0 benim oğlum tombik bebekti. Tepe tepe kullandım. 1.5 yaşına kadar taktım ama bi süre sonra taşıyamadım. Eşimde baya kullandı. Takıp geziyordum markete gidiyordum falan. Bende ki Kanguru 4 kg üstü mi ne o yüzden sling aldım. Oğlumu parka götürürken falan rahat ederim. Hareketim kısıtlanmaz hem oğlumla aynı eğlenmeye devam ederiz 🤗