erolcan merhaba ben aranıza yeni katıldım,32 haftalık gebeyim ve belim cok agrıyor sizlerden öyle olan varmı neyapmam lazım
Hatice3 erolcan bebek artık büyüyor ve ağırlaşıyor canın o yüzden senin vücûd yapın değişiyor bu sebepten ağrır bütün gebelerde oluyordur mutlaka
Melikek 32 ve 33 benim de öyle geçti. Şiddetli bel ağrısıyla. Ama 34te bel agrım yok suan daha ıyyim çok sukur😇
ElifGuven Ozgeuzun benim kuyruk sokumum da kaburgalarım da ağrıyor çok kötüyüm yürüyemiyorum oturamıyorum yürüyemiyorum da