Beybisininannesi Kapı süsü yapımı için gerekli olan malzemeleri satın alabilceğim bir yer arıyorum Varmı bilen??
Asellinannesi0 Beybisininannesi canım ulus suluhan ve çıkıkçıların orda kesin bulursun internetten mi arıyorsun gidip mi alacaksın suluhanda vardır diye düşünüyorum
Matmazeldecourton Beybisininannesi eğer online olur derseniz ben malzemelerğmş genelde hobipop tan alıyorum onun haricinde etimesgutta minihobşevi gölbaşında molla tuhafiyeden de aldığım oldu
canan08_ Beybisininannesi https://instagram.com/skdugme?utm_medium=copy_link kızılayda şık düğme var bütün malzemeler orda vardır diye düşünüyorum buda Instagram adresi
Beybisininannesi Zehra9616 bana da biraz öyle geliyor Kendin de yapsan 200tl ve üstü Hazır alsanda 200tl ve üstü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Zuzu04 Nerede oturuyorsunuz ? Keçiören gazinoda var öyle bir dükkan malzeme satıyor mu bilmiyorum ama çok güzel şeyler var bakabilirsiniz
Asellinannesi0 Beybisininannesi ya nasıl birsey yapacaksınız ve malzemelerini nerden aldınız kaça mal oldu yani eğer yaparsanız atar mısınız?
Ilkmeyvem Beybisininannesi kendiniz yapsanız 200 TL üstü tutmuyor ben malzemeleri 100 TL den fazlaya almıyorum dükkanların olduğu yerde uyguna bulmanız daha kolay
35SD28 Beybisininannesi gidip alsanızda internetten sipariş verseniz de aynı oluyor. Ben 25 adet magnet yaptım 200 lirayı buldu. Kendi sayfamda var normalde macrome yapıyorum ama magnetleri farklı ipten yaptım. Fiyat soran oluyor söyleyince çok pahalı satıyorsunuz diyorlar. Piyasadan haberleri yok. Nasıl bir düşünceniz var malzeme sayfası önerebilirim
Beybisininannesi 35SD28 vallah doğru bakıyorum fiyatlara Yok boyası fırçası silikonu Çiçeği isimliği vs derken uç rakamlar çıkıyor ortaya 🤷🏻♀️ Daha kafamda net birşey oluşturmadım aslında Ama Ahşap süslere daha yakınım
35SD28 Beybisininannesi ahşap kasnak ve isim kesimleri yapan sayfa baslazerkesim ben buradan sipariş veriyorum. İpte var modeline göre. Ayrı ip boncuk vs şeyler almak isterseniz toptanmalzemeci sayfasına bakın derim.
Sumiire Beybisininannesi  bak ben Boyle bişey beğendim farklı balonlu malonlu değil
Beybisininannesi Sumiire yok yarın gidicem gerçi kar yağışı başladı 🤦🏻♀️ Arabayı garajdan çıkarabilirsem artık nasip 😂