Kaantomom Merhabalar,Sincan Lokman hast. ne giden var mı Doktor tavsiyesi veya hastane yorumu yapacak arkadaşlar var mı yorumlara çok ihtiyacım var.
Kia Hastane olarak asla tavsiye etmem canim ama doktor olarak ibrahim hoca çok iyi. Bende şimdilik ona gidiyorum ama hastane yüzünden bırakıcam gibi görünüyor.