Benim 2.bebegim ve kesinlikle alacağım. Çünkü ilk bebeğimde o kadar uykusuz kaldım ki. Sağıp dolaba koyacağım annem eşim biberonla verebilir 1 saat uykuya bile hasret kalmıştım ve sonrası depresyon… Anne memesine çok yakın biberonlar var avent gibi meme reddi yaşamam. Ayrıca ilk seferde sütüm çok boşa aktı manuel olanlar ise uzun sürüyor sagmasi ve elim aciyor pompalamaktan. Benim yaşadıklarım bunlar yine karar sizin.