YusufKereminAnnesi Kızlar şuan nst deyim beni bağladılar gittiler Ekranda 124-4 yazıyor, baZen 0 oluyor sağdaki rakam en fazla 9 a çıktı.Soldaki ise 140 üstüne çıkmadı. Bu değerler ne anlama geliyor acaba bilen varsa bana yazabilirmi kimse bişey demiyor 38 hafta 4 günlüğüm..
Tugbaylmz YusufKereminAnnesi YusufKereminAnnesi soldaki bebeğinizin kalp atışları sağdakide sancılarınız ve kasılmalarınız. Değerleriniz gayet normal
Aleynaozkayaa YusufKereminAnnesi değerleriniz çok iyi üstteki kalp atışı alttaki toco yazan yer de kasılma ve sancılar
YusufKereminAnnesi Tugbaylmz aa normal mi cnm çok tşkler Bende eşimle tartışıp girdimde nstye ağlaya ağlaya ondan kötü mü yoksa diye telaşlandım
Aleynaozkayaa YusufKereminAnnesi alttaki toco yazan yer mesela 0 dan 40 lara veya 70 şere yükseldiğinde yalancı sancı oluyor 100 ün üstüne çıkarsa dogum sancısı oluyor canım. Ben 37 haftalıgım benim en fazla 70 lere çıkıyor yani yalancı sancılarım var