Mucizemibekliyorumm canim benimde basima geldi hastaneye goturmeni tavsiye ederim enfeksiyon kapabilir banada ya parca kaldi ya ondan yada yedigini daha dogrusu ictigini hazmedemiyo sa ondan dedi eger ikinciyse ameliyat olucak demisti çok korkmustum Allaha şükür parca kalmis ondanmis