Burcu-112 Bebeğim dün ameliyat oldu böbreği kurtarılmaz halde diye doktor açınca onayımızı alıp böbreğini aldı 2 aylık yavrum tek böbrek var mı böyle sorumsuz yaşayan inşallah bişey yaşamayız 😢
Esras88 Burcu-112 ah canım ya 2 aylık pekte minik ama bir o kadarda güçlü rabbim şifasını versin yavrunun inşallah çook geçmiş olsun konuda bilgim yok geçmiş olsun demek istedim sadece🤲🏻
DamlaAli Burcu-112 Rabbım şifa versin bir daha hastalık dert vermesin miniğe 🤲 neyden olmuş bilgilendirdiler mi
Burcu-112 DamlaAli zaten anne karnında genişleme vardı ama ameliyatla düzelir diye umut ediyorduk olmadı işte
haklisinesracim Benim amcam 70 yıldır tek böbrekle yaşıyor ama büyük dayımın 50 yaşında iki böbreği birden iflas etti kısa sürede. Yani bu böbrek sayısına bakmıyor canım üzülme
Burcu-112 haklisinesracim inşallah rabbim diğer böbreğini korusun inşallah dualarınızı eksik etmeyin çok zor süreçler
Velaguv Burcu-112 dualarımoz minik kuşla rabbim onu tez zamanda sağlığına kavuştursun birdahada hastalık göstermesin inşallah
Buseyllzr Burcu-112 benim kuzenimin doğuştan tek böbreği yoktu şuan 26 yaşında deli gibi de sigara kullanıyor kizmamiza rağmen ama maşallah bir sıkıntı yaşamadı merak etmeyin gönlünüzü ferah tutun Allah başka hastalık vermesin bebise çok geçmiş olsun 🙏
Zey1- Burcu-112 benim de bebeğime sağ böbrek asagida dediler . Sol böbrek normal yerinde sağ böbrek pelvik kısmında . Ayrıntılı ultrasonda görüp dediler 😣😞 siz de ayrıntılı ultrasonda demişler miydi ? Bu arada rabbim acil şifalar versin
Burcu-112 Zey1- benim de ayrıntılıda 23. Haftada belli oldu ama bana genişleme dendi sonra ilerledi hep mm si sizinkini bilemiyorum çalışıyorsa sıkıntı yoktur yerinin inşallah rabbim yaşatmasın kimseye çok zordu çünkü şifa versin size de
Zey1- Burcu-112 Allah acil şifalar versin inşallah hiçbir sıkıntı çekmez ben oyle duydum tek böbrekle yaşayan çok insan var 🙏🏻
Gurbetkusu Burcu-112 Rabbim şifa versin ins iyi olcak ins bnm de genisleme var her iki böbrek de şuan 35 haftalık oldum ve 28 mm her iki böbrek olması beni çok korkutuyor
Ceren_01 Burcu-112 Canım eşimin kardeşsi 17 yasında doğuştan iki böbreği de yok ilaçlarla tedavi ediliyor şuan bir böbrek arıyorlar yani bir böbrek yeterli oluyor bir sorun olmaz cnm canını sıkma