Kizlar bugün idrar enfeksiyonun için kendi doktorumdan başkasına tahlil yazması için gittim. Muayene de etti kadın dogumcu. 36 haftaligim. 1 kordon dolanmış bebeğe ama sorun değil 2 ve üzeri riskli gebelik denir dedi. Başka da açıklama yapmadı. Kendi doktoruma sali gideceğim içime kurt düştü. Ya 2.ci de dolanırsa? Var mi benzerini yaşayan kaygılandim çok