Mercimekveannesi Arkadaşlar merhaba kalp atış hızımız 145 cıktı hıza göre cinsiyeti sizce nedir ? Internette bilimsel olarak 140 altı erkek 140 ve üstü kız diyor sizinkiler neydi kızlar🙂
pamuksekerinannesi Mine Mercimekveannesi Canım Valla bende böyle şeyler duyup doktoruma sordum ama rezil oldum😂 Ben yandım sen yanma😂 Benim 120 çıktı erkek dedim hayır onu nerden çıkardın dedi internette gördüm dedim.. Aksine kıza benzetti😍😂
Handeaslan39 Mercimekveannesi alakası YÖK canım öyle bişey Yok doktora sorma gereği bile duymadım ben ilk gebelıgımde bundada sormuyorum
Mercimekveannesi pamuksekerinannesi hayirlisiyla saglikla kucagimiza alalm diyoruz tabiyki ama su heycan merak beni benden aliyorrr🤣🤣😂😂😣😍
Pinaryyim pamuksekerinannesi sormayalım mı yani o kdar şey gördüm ki hepsini sormaya hazırlanıyodum adam kovmasa bari ztn üç hafta dolmadan geliyorum diye kzıyo 🙈🙈🙈🙈
pamuksekerinannesi Pinaryyim Valla şöyle söylim bebek sağ yumurtalıkta mı sol yumurtalıktamı diye özellikle sakın sorma😂 Kadın bana bebek yumurtalıkta olsa dış gebelik olurdu dedi yerin dibine girdim😂 soracağın şeyi iyi araştır sende benim gibi utanma 😂
Pinaryyim Mercimekveannesi bir ay durabiliyomusunuz yaa ben dayanamıyorum cok meraklıyım sürekli gtmek istiyrm kendimi alamıyorm.
Mercimekveannesi pamuksekerinannesi 8+3 canim daha çok mercimegimiz 🙂 büyüyoruz çok şükür senin bebişim ne kadarlık 🤗👼
Mercimekveannesi Pinaryyim sakin olmak zorundayım canım ne yapayım 😂 kendimi çok yiyip bitiriyorum ve bu ilk bu kadar beklemem olcak dua et valla🤣🤣😂
Pinaryyim pamuksekerinannesi bn direk sagdamı soldamı dicektim eşime de söyledim sakın beni rezil etme dedi kararsız kaldım bu soruyu eleyebilirim 🙈🙈🙈🙈🙈
Mercimekveannesi Handeaslan39 hayırlısı canım tabiyki ama umut fakirin ekmegi heyecan bide ilk ya insan sabırsız olabiliyor 😊
Pinaryyim Mercimekveannesi allah yardımcın olsun canım bnim bide hiç midem bulanmıyo belirtiyo diye cok pimpirikleniyorum allahtan hemen yanımızda ilçe hastanesinde ultroson var harikalar randevuya bile gerek yok bom boş dokrorumuzda çok ilgili meraklanınca gdip bakıyorm aslında iyi degil ama npiyim en azından için rahat oluyor
Mercimekveannesi Pinaryyim benimde 3 güne kadar yoktu ama artık akşamları bi kaç kere çıkardım ayiptr söylemesi ogurmelerim oluyor ara sıra napalm canım allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏😍 ne kadarlık oldu senin ki canım?
Endo Mercimekveannesi geceliği nerden aldınız ben de tam boy bakıyorum da nerden nasıl bişey alacağıma karar veremedim