baloglusuuumm Kızlar covidim 39+5 günüm dolmak üzere covidli iken doğum yaptınız mı ,hangi hastane ,bebek yanınızda mıydı ??
defnelobe baloglusuuumm valla bende negatife dönemedim bi türlü rabbim yardımıcımız olsun pazartesi inşallah tekrar test vericem negatifse salı doğum 🥺
Feyza-nur baloglusuuumm kuzenim özel hastanede yaptı bebeğinde sorun yoktu sezaryan oldu ama bebeği onunla kaldı tekti 2 gün kimseyi almadılar yanına eve gelince eşi ilgilendi hep 1 haftaya toparlandı zaten
Edagulgonce Benim gibi nadir vardır sanıyodum😒 Kaç gündür uyku uyuyamıyorum 38+6ya giricem bu gece. Karantinadaki 3. Günüm. Doktorum covidli doğurtuyoruz dedi ama tabiki doğuma kadar negatife dönmeyi umuyorum. Negatife dönsen bile bikaç gün maskeyle emzirmeni öneriyorum dedi. İnşallah siz de bir an önce dönersiniz
baloglusuuumm Edagulgonce bebeğime geçmesin 10 maske taksrım gerekirse Allah kimseyi çaresizlikle sınamasın devlette doğurmak istemiyorum :(
baloglusuuumm defnelobe karantinan bitince negatife dönmen gerekmiyor ki çarşamba karantinam bitiyor perşembe yasak kalkıyor
baloglusuuumm Feyza-nur 2 gün mü tuttular karantina bitinceye kadar kalmadı mı bir de bebeğe geçmedi mi inşallah geçmemiştir
Feyza-nur baloglusuuumm hayır karantina bitene kadar tutmadılar hatta doktor dogumdan sonraki gün gaz cıkardıktan sonra eve gidebilirsiniz isterseniz demiş ama ağrıları olunca bir gün daha kalmak istedi bebeğede geçmedi sanırım cunku iyiydi ve test filan yapmadılar