Merhaba riskli gebeligim var 13 gün önce serklaj oldum şu an 15+6 haftaligim ama doktorum çok ilgisiz yani bilmiyorum bana mı öyle geliyor beni hiç alttan muayene etmedi en azından dikiş atmadan kaç mm olduğuna bakması gerekirdi dikiş atıldıktan bir ay sonra çağırdı kontrole sonrasında gelip bilgi vermedi sadece dikiş atilmadan önce gördüm geldi basın donuyormu dedi gerisi yok bende hatırlamıyorum degisrmek istiyorum