Burcusrkn Kızlar merhaba 30 haftalığız, plesenta previa var en başından beri ,adet sancısı gibi hafif bi sancı vardı gittikçe arttı kasılmalar çok fazlaydı dün gece geldiğimiz 3üncü hastanede yatışım yapıldı, erken doğum riski hep vardı zaten iğne serumlar haplar durdurmaya çalışıyorlar ben de ağrı azaldı sanki ama nst de sanci çıkıyor üstelik düzenli 3. nst bağlı şu an, dua edin kızım şu an gelmekte ısrarcı olmasın , açıkçası soğuk kanliligimi koruyamıyorum ve korkuyorum😢😫
Ntugba Burcusrkn canım allah'ım yardımcın olsun inşallah anne karnında kalır kendini üzme bende 30 haftalık doğum yaptım bebegim küvez de 25 gündür ama allah'ıma çok şükür iyi
Suhus000 Burcusrkn bebekler bu haftalarda bi gelme meraklısı oluyormuş cnm ya 30+2 de bnm de sancım çıktı hissetmiyordum ama nst de vardı iki nst bi serumla yolladılar eve inşllh senin de engellerler biran önce
Bisaniye Burcusrkn canım Rabbim sana da yavruna da güç ve sağlık versin. İnşallah vaktinde sağlıkla gelmeyi nasip etsin içini ferahlatacak şeyler oku bol bol 🙏🏻
Burcusrkn Ntugba İnşallah canım sakin kalmaya çalışıyorum bakalım, maşallah yavruna güçlüymus hayırla çıkıp evinize gitmeyi nasip etsin Rabbim ,
Burcusrkn Suhus000 İnşallah canım inşallah evet gelmek için aceleci davraniyo minikler inşallah hayırla alırız kucağımiza
BarBeyzazer Bizde 31+3 te 1 gece yattık nst de sancılarım 3 dakika da bir 60-80 arası çıktı karnım taş gibiydi ama sancı hissim hiç olmadı durdular ilaç tedavisi ve istirahat şartıyla eve yolladılar sertleşmeler yine oluyor Perşembe nst ye giricem yine bakalım inşallah durur mimiklerimiz 32 haftalık olduk 36-37 leri görsek hepimizin yavrularını zamanında kavuşmayı nasip etsin Allah🙏
Burcusrkn BarBeyzazer İnşallah biraz daha beklerler bizim de durdurmaya çalışıyorlar ama iki gün oldu hala ilaçlar fayda etmedi 😓
ipekbdk Burcusrkn canim korkmana gerek yok stres yapma yeter bebekte senden etkileniyo sakin kal dogsada allahin izniyle hicbisry olmaz 22 haftalik doganlar bile gayet normal buyuyolar sen 30a kadar gelebilmissin ne guzel iste
Burcusrkn ipekbdk İnşallah canım ben tam kendimi sakinlestiriyorum sonra nst de koca koca sancılar çıkınca o kadar ilacın ise yaramamasi korkutmaya başlıyo tekrardan😓
BarBeyzazer Burcusrkn açılma yoksa dururlar inşallah benimde yoktu durdurdular dualarım seninle Allah yardımcın olsun 🙏🙏🙏
Mrsburunc Sakin ol canim... bende gecen bayrami hastanede gecirmistim 26 haftalikti kuzum... bak 36 olduk cok sukur ilacla serumla bu zamana geldik dua et.. su ic bol bol 👌demek bi atak geciriliyor bu haftalar🙏rabbim yardimcin olsun
Burcusrkn Mrsburunc Amin inşallah çok teşekkür ederim, maşallah size zamanınız gelmiş nerdeyse🌼 darısı da bize İnşallah 🙏 yatali 4 gün oldu hala aynı yerdeyiz bi azalıyor bi artıyor